خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

تردید؟یاچی؟!

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

-اگه یروز کسی و که همیشه میخواستین داشته باشینو پیداش کنین،

و بعد مدتی به خودتون بیاین و ببینین که علاقه ی خاصی بهش دارین...

چیکار میکنین؟!

منظورم اینه که به دلتون اجازه ی دلبستن و وابستگیو میدین؟

 یا ترس یه چیزایی رو با خودتون نگه میدارین؟؟

-اصلا به نظرتون حتی داشتن همچین حسی تاثیر بدی میتونه داشته باشه؟

مثلا اگه انرژی خوب به اون رابطه بدین یا منفی، میتونه تاثیرگذار باشه؟:)))

۹۶/۱۰/۲۰
...naab...

نظرات  (۲)

سلام
ب نظر من اگه کسی رو دوست داری ... چندتا مورد مهم رو در نظر بگیر توی شخصیت طرف و دیگه روش حساس نشو و فقط خوش باش ... چون ب شدت با مشکل مواجه میشید... وقتی چند تا مورد مهم و اصلی رو داشته باشه مسلما حساس هم نمی شی ک منفی پا پیش بذاره
سلام علیکم
خوب باید دید اون طرف مقابل چی هست نظرش
گاهی اوقات هست که مثلا من از فلانی خوشم میاد ولی او از من متنفر هست یا دیدش مثل من نیست
تاثیرش روی فرد خیلی بده چون همه ذهنش رو درگیر میکنه
به نظرم باید این حس بعد از ازدواج بوجود بیاد
اگه به هزار و یک دلیل ازدواج سر نگیره ضربه روحی بدی میخوره طرف اول
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">