خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

گــاهی دوستَت دارم...

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ق.ظ

گاهی "دوستَت دارم"نوک زبانم است..

می ترسم..هراس دارم از اینکه بگویم

میگویم..خلاص میشوم

امّا

نمیدانم چرا به هرکه گفتم با من سرد شد..

ســـرد

دیگر مثل قبل نبود...نمی فهمم

اما.."دوستَت دارم"را نباید به هرکسی می گفتم..

شاید او هم جز کسانی بود که دور ریختنی بود...

بعضی ها برای همیشه میروند...

دریک چشم به هم زدن می بینی،آخرش انکه تنها می ماند،تــویی......!!

نوشته از:خودم

۹۴/۰۷/۰۸
...naab...

نظرات  (۲)

۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ عباس زاده
سلام
کانال وبلاگ فانوس جزیره در تلگرام راه اندازی شد
جهت عضویت بر روی لینک ذیل رفته و کلمه join را انتخاب نمائید
نیاز به آپدیت تلگرام دارد

https://telegram.me/fanosjazire

لطفا به دوستانتان معرفی کنید
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۸ عباس زاده
سلام علیکم مومن
زیبا نوشته بودید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ:
سلام علیکم...
خوشحالم که پسندیدین...
عاقبت بخیر باشین...یا حــــق!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">