خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

خسته و راحت

جایی که من خودمونیَم

دل تنگِ روزهای گذشته ام

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ

دلم تنگه

برای گذشته...

برای دوستای قدیمی

برای اون وقتایی که از تهِ دل،واقعی میخندیدم

چشامو میبستم

به آرامشی که داشتم،فکر میکردم

....

اما،الان:

دلم برای دیروزم تنگ میشه

حتی برای چند دقیقه پیش...

نمیدونم زمان زود میگذره،

یا  فقط لحظه های خوش اینجوریَن

دوستام،کسایی هستن که از تهِ دلم دوسشون دارم..ولی زود رفاقتا تموم میشه

به آرامشی که به داشتنش تظاهر میکنم،افتخار میکنم...

....


۹۴/۰۹/۲۹
...naab...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">